Vliv stylu vedení na otevřenost komunikace na pracovišti – Anna Chalupová
Anna Chalupová
Bakalářská práce
Vliv stylu vedení na otevřenost komunikace na pracovišti
Influence of management style on the openness of communication at the workplace
Anotace:
Práce se zabývá pojmem "otevřená komunikace" a jak ji identifikovat. Dále shrnuje jednotlivé styly vedení, podle míry participace zaměstnanců ve firmě. Výzkumná část práce odpovídá na otázku, zda ovlivňuje styl vedení managementu otevřenost komunikace na pracovišti a pokud ano, zda podpora vyšší míry participace zaměstnanců vede k otevřenější komunikaci než nižší míra participace. Poslední část výzkumu …víceAbstract:
The thesis deals with the term "open communication" and how to identify it. It also summarizes the individual management styles according to the employee participation rate in the company. The research part of the thesis solves whether it affects the style of management of open communication in the workplace and, if so, whether the support of higher employee participation leads to more open communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Pavel Král, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Managerial style, communication, and motivation across different departments in a multinational company.
Goatam Naresh -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
T: Nové formy komunikace ve válečné fotografii
Pawel Frenczak -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Veronika Kuchárová -
Moderní formy komunikace v praxi
Alžběta Pevná -
Formy komunikace u dětí s autismem a přidruženým těžkým mentálním postižením
Kateřina Jansová
Název
Vložil
Vloženo
Práva