Propagace značek v českém filmu – Bc. Michaela KIRSCHOVÁ
Bc. Michaela KIRSCHOVÁ
Bakalářská práce
Propagace značek v českém filmu
Promotion of brands in the czech movies
Anotace:
Práce zpracovává problematiku propagace v českém filmu s důrazem na product placement. Product placement je forma propagace, která integruje značkové produkty do mediálního prostředí, kde není bezprostředně očekávána. Teoretická část se zabývá formami product placementu a jeho možností uplatnění v podmínkách české kinematografie. Praktická část podrobně analyzuje product placement ve dvou zvolených …víceAbstract:
Work processes the issues of promotion in czech movies and concerns the product placement. Product placement is a promotional tactic that integrate brand products in medial scene where it is not expected. Theoretical part deal with forms of product placement and his possibilities of this advertising technique in czech film industry. Practicaly part analyses product placement in two selected czech movies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
7462
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIRSCHOVÁ, Michaela. Propagace značek v českém filmu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Product placement jako marketingový nástroj
Albert Kincl -
Product placement v televizní tvorbě
Lucie Koulová -
Product placement v současném marketingu
Pavel Wünsch -
Product placement ve filmu a jeho vývoj - teoretická práce Produkce filmu Kočky - praktická práce
Věra MÜHLDORFOVÁ -
Využití product placementu v ČR - ve světle nových legislativních úprav EU
Veronika PETROVÁ -
Product placement
Kateřina Šafaříková -
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
Ivana Vlčková -
Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015
Zuzana Kubánková