Bc. Michaela KIRSCHOVÁ

Bakalářská práce

Propagace značek v českém filmu

Promotion of brands in the czech movies
Anotace:
Práce zpracovává problematiku propagace v českém filmu s důrazem na product placement. Product placement je forma propagace, která integruje značkové produkty do mediálního prostředí, kde není bezprostředně očekávána. Teoretická část se zabývá formami product placementu a jeho možností uplatnění v podmínkách české kinematografie. Praktická část podrobně analyzuje product placement ve dvou zvolených …více
Abstract:
Work processes the issues of promotion in czech movies and concerns the product placement. Product placement is a promotional tactic that integrate brand products in medial scene where it is not expected. Theoretical part deal with forms of product placement and his possibilities of this advertising technique in czech film industry. Practicaly part analyses product placement in two selected czech movies …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor: 7462

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KIRSCHOVÁ, Michaela. Propagace značek v českém filmu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2019

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace