Značky původu v Olomouckém kraji pohledem spotřebitele – Bc. Veronika Mužíková
Bc. Veronika Mužíková
Diplomová práce
Značky původu v Olomouckém kraji pohledem spotřebitele
Brands of origin at the Olomouc Region by customers point of view
Anotace:
Diplomová práce s názvem „Značky původu v Olomouckém kraji pohledem spotřebitele“ se zabývá vybranými značkami původu na území Olomouckého kraje a jejich vlivem na chování tamních spotřebitelů. Teoretická část práce definuje důležité termíny, které vycházejí z aktuální odborné literatury a stavu poznání ve zkoumané oblasti a jsou nezbytné pro uchopení práce jako celku.Praktická část práce je zaměřena …víceAbstract:
The thesis “Brands of Origin at the Olomouc Region by customer’s point of view” focuses with selected brands of origin at the Olomouc Region and their influence on thebehaviour of local consumers.The theoretical part of the thesis defines important terms, which are based on current scientific literature and the state of knowledge in the researched area and arenecessary for grasping the work as a whole …víceKlíčová slova
marketing branding značky původu hodnota značky spotřebitel produkt výrobek Olomoucký kraj
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
Alejandro Rodríguez Pérez -
La position de la langue française sur le marché du travail dans la région d‘Olomouc
Anna Rindová -
The Profile of a Successful Manager in Small and Medium-sized Companies in the Olomouc Region
Barbora Kopřivová -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar -
Úroveň hrubé a jemné motoriky žáků na 1. stupni základní školy (region Olomoucko)
Alena NAVRÁTILOVÁ -
Základy gymnastiky v tělesné výchově na 1. stupni základních škol (region Olomoucko)
Gabriela KREJČIŘÍKOVÁ -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Ondřej Heimerle
Název
Vložil
Vloženo
Práva