Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně – Bc. Tomáš Kužel
Bc. Tomáš Kužel
Diplomová práce
Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně
Project of Using Social Media for Marketing Purposes of the Emerging Barbershop in Zlín
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Nejprve byla stanovena teoretická východiska o oblasti služeb, sociálních sítí a marketingové komunikace na sociálních sítích získaná literární rešerší. V praktické části je zpracována analýza vybraných potenciálních konkurentů a jejich aktivit na sociálních sítích. Důležitou částí …víceAbstract:
This thesis focuses on social media as a marketing tool in a newly establishing barber shop in Zlín. The theoretical basis in form of literary research describes the services sector as well as social media and their role in marketing communication. The practical part analyzes selected potential competitors and their social media activities. The research in a form of questionnaire aims to identify potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUŽEL, Tomáš. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/0kzdx9/.
Jak správně citovat práci
Kužel, Tomáš. Projekt využití sociálních sítí pro marketingové účely nově vznikajícího barbershopu ve Zlíně. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Content Marketing via Online Media in Interior Design Market
Nina Jakešová -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová -
Facebook Marketing
Peter Mikuš -
Facebook Marketing
Peter Person