Netradiční způsoby vyvozování hlásek a písmen pomocí didaktické hry v hodinách čtení – Jana Jurzykowská
Jana Jurzykowská
Diplomová práce
Netradiční způsoby vyvozování hlásek a písmen pomocí didaktické hry v hodinách čtení
UNCOVENTIONAL WAYS OF DEDUCING PHONES AND LETTERS BY MEANS OF DIDACTIC GAMES IN READING CLASSES
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na vyvozování hlásek a písmen netradičními metodami v hodinách čtení prvního ročníku základní školy. Práce obsahuje ucelený soubor praktických a metodických listů k vyvozovaným hláskám a písmenům s, l, m, p, a, e, i, ouAbstract:
Diploma thesis is concentrated on unconventional ways of deducing phones and letters by means of didactic games in reading classes of primary education. Diploma thesis includes self-contained set of practical and methodical sheets for deduced phones and letters s, l, m, p, a, e, i, ou
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2009
- Vedoucí: Martina Fasnerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JURZYKOWSKÁ, Jana. \textit{Netradiční způsoby vyvozování hlásek a písmen pomocí didaktické hry v hodinách čtení}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0kzpib/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
The Case for Inclusion of Education about Religions in English Classes at Stage 2 of Basic Education in the Czech Republic
Jana Peštová -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Náměty pro vokální činnosti v hudební výchově pro 1. ročník základní školy
Anna Přikrylová -
Pilotní program Nevidím. Zážitkový program pro žáky II. stupně základních škol.
Hana Chmelková -
Zhudebněné básně pro žáky 1.–3. ročníku základních škol jako inspirace pro budování mezipředmětových vztahů
Natálie Pospíšilová -
Mýtus o Persefoně a jeho sociální aspekty: výukový program pro žáky základních škol s prvky dramatické výchovy
Zuzana Matonohová -
Program pro vybrané obtížné učivo českého jazyka na 1. stupni základní školy
Gabriela Bošová -
Literární program na rozvoj čtenářství pro 1. stupeň základní školy
Tereza Fialová