Soukromý zájem ve veřejném prostoru – JUDr. Miroslav KALNÝ
JUDr. Miroslav KALNÝ
Disertační práce
Soukromý zájem ve veřejném prostoru
Private Interest in Public Space
Anotace:
Ve své disertační práci se věnuji veřejnému prostoru v nejširším jeho možném způsobu chápání. Pro většinu právnické veřejnosti je veřejný prostorem to, co znají jako definici veřejného prostranství, která je uvedena v zákoně o obcích. Moje práce však vychází z toho, že veřejným prostorem je i prostor médií, internetu a v zásadě jakýkoli prostor přístupný ostatním. Jádrem mého snažení je snaha o vymezení …víceAbstract:
In my dissertation, I will focus on the public space in the broadest sense of the word. For the majority of legal public, "public space" is equal to "public realm", a term defined in the Act on Municipalities. However, my paper is based on the assumption, that "public space" includes the media space, the internet, and basically any space accessible by others. This part should be more descriptive. My …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KALNÝ, Miroslav. Soukromý zájem ve veřejném prostoru. Plzeň, 2013. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta právnickáDoktorský studijní program / obor:
Teoretické právní vědy / Občanské právo
Práce na příbuzné téma
-
Monetary policy of central banks and its effect on private and public indebtedness
Alexandra Danišková -
Creating Interventions: Exploring the Motivations and Aims of Public Space Data Visualization Creators
Magdaléna Bohuslavová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing in Public Space
Eva Pilmaierová -
Marketing in Public Space
Kateryna Skutaru -
'The Relationship Between the User’s Perception, Quality of Space and Urban Activities in the Public Open Spaces: Asik Veysel Recreation Area, Izmir, Turkiye.
Seda Bagci -
La sémiotisation du toponyme 974 dans l'espace public et sur les graffiti de la Réunion
Eliška Řehořková