Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy – Iva ČERNOCHOVÁ
Iva ČERNOCHOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy
Possibilites for developing social competences of the child in an inclusive school
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posouzení možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Dále zjistit, zda začlenění dítěte do běžného vzdělávacího systému může být prospěšné pro dítě se speciálními potřebami, pro ostatní žáky, a zda při inkluzi dítěte dochází i k rozvoji sociálních kompetencí dětí ve třídě. Jsou zde také popsány možnosti, jak mohou být tyto kompetence rozvíjeny …víceAbstract:
The aim of this work is the assessment of child potential for development of social skills in an inclusive school. Furthermore, the aim is also to determine whether inclusion of the child into the mainstream education system may be beneficial for the child with special needs, for other students, and whether the child inclusion brings a development of social skills of children in the class. Also, methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNOCHOVÁ, Iva. \textit{Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/0lmspv/.
Jak správně citovat práci
ČERNOCHOVÁ, Iva. Možnosti rozvoje sociálních kompetencí dítěte v prostředí inkluzivní školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj sociálních kompetencí klientů rezidenčních zařízení skrze alternativní metody výtvarné činnosti
Michaela Matějková -
Význam supervize jako jedné z možností rozvoje sociálních organizací a profesního rozvoje pracovníků
Michaela ANTOŠOVÁ -
Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Martina PRAŽÁKOVÁ -
Využití metody komunitního plánování při rozvoji sociálních služeb
Lucie Rocková -
Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému
Magdaléna STRÁNSKÁ -
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Inkluze dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do vzdělávacího systému z hlediska teorie rámců
Simona SVÍTKOVÁ -
Sociální kompetence žáků se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské školy
Dominika Havlíčková