Reklama a vytváření lidské identity – Jana ŠVEJDOVÁ
Jana ŠVEJDOVÁ
Bakalářská práce
Reklama a vytváření lidské identity
The advertising and the creation of human identity
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem Reklama a vytváření lidské identity se zabývá reklamou a jejím působením na vytváření lidské identity z hlediska tří vědních oborů, kterými jsou psychologie, sociologie a filozofie. V úvodu práce se zabývám vymezením reklamy obecně. Dále je práce rozdělena na tři části a v každé časti se věnuji rozboru stejných pojmů z hledisek jednotlivých oborů. V první části je popsána …víceAbstract:
This bachelor's thesis named Advertising and the forming of human identity is dealing with advertising and its influence on forming human identity from the standpoint of three science fields: psychology, sociology and philosophy. In the beginning I deal with general definition of advertising. The rest of the work is divided into three parts and in each one is devoted to analysis the same concepts from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Daniel Špelda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVEJDOVÁ, Jana. Reklama a vytváření lidské identity. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Žena v managementu - Žena jako objekt reklamy
Lenka Vernerová -
Vliv reklamy na rozhodování a způsob života studentů Univerzity Pardubice
Irena Čermáková -
Analýza reklamy
Tomáš Hráský -
Etika politické reklamy. Lze splnit předvolební sliby?
Radomír RICHTER -
Vizuální identita existujícího subjektu
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Mužská a ženská identita v súčasnej spoločnosti so zameraním na reklamu
Katarína Molnárová