Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (jazyková příprava) – Mgr. Veronika JANÍKOVÁ
Mgr. Veronika JANÍKOVÁ
Bakalářská práce
Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (jazyková příprava)
Games as a specific tool in kindergarten for children with physical disability (language training)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá hrou jako prostředkem jazykové přípravy. Teoretická část se věnuje pojmům hra, předškolní vzdělávání a jazyková příprava. Dále charakterizuje dítě se sluchovým postižením. Empirická část se zaměřuje na tvorbu, realizaci a vyhodnocení her pro děti se sluchovým postižením.Abstract:
The bachelor thesis deals with game as a medium for language preparation. The theoretical part concerns itself with notions of game, pre-school education and language preparation. It furthermore characterizes a child with a hearing disability. The empiric part focuses on creation, realization and evaluation of games for children with hearing disability.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. PaedDr. Miloň Potměšil, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANÍKOVÁ, Veronika. \textit{Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (jazyková příprava)}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/0n7cco/.
Jak správně citovat práci
JANÍKOVÁ, Veronika. Hra jako specifická pomůcka v mateřské škole pro děti se zdravotním postižením (jazyková příprava). Olomouc, 2025. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství a speciální pedagogika / Vychovatelství a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzájemné soužití zdravého sourozence se sourozencem se sluchovým postižením v rodině
Aneta Kuncová -
Edukativně stimulační skupiny pro předškolní děti se zaměřením na děti slyšící a děti se sluchovým postižením
Svatava Rutarová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Využití loutek v edukaci dětí se sluchovým postižením
Věra Seifertová -
Potřeby a podpora rodičů dětí se sluchovým postižením
Tereza Plšková -
Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením
Gabriela Fricová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Interakce dítěte se sluchovým postižením v kolektivu vrstevníků v mateřské škole
Eliška Zlámalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 0n7cco 0n7cco/2
24. 4. 2025
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
25. 4. 2025