Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh – Gabriela Antalová
Gabriela Antalová
Bakalářská práce
Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh
The Potential of Launching a New Design Magazine onto the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce je věnována tiskovému trhu z pohledu vydání nového tištěného magazínu. Hlavním cílem práce s názvem "Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh" je zjistit, zdali jsou v současnosti vhodné podmínky na trhu pro vstup periodicky vydávaného časopisu a co by takový časopis měl obsahovat, aby o jeho koupi jevili lidé zájem. V rámci provedeného kvantitativního výzkumu a zpracované …víceAbstract:
The thesis deals with the printing industry from the point of view of a new printed magazi-ne entering the market. The main objective of the thesis entitled "The potential of entering a new design magazine on the Czech market" is to find whether there are appropriate con-ditions for a new periodical magazine to enter the market, and what such a magazine should contain so that people would be interested …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Antalová, Gabriela. Potenciál vstupu nového designového časopisu na český trh. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výchovné působení rodičů v oblasti online rizikového chování dětí
Pavla Polášková -
Vliv Brexitu na vstup vybraného podniku na britský trh
Adam Babják -
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Podmínky pro vstup zahraniční firmy na trh ČR
Jakub Bušek -
Vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Natálie Kubištová -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Proces vstupu firmy na zahraniční trh
Zdeněk Jandač -
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Vojtěch Souček