Zlínský skatepark a jeho propagační aktivity – Jiří Volejník
Jiří Volejník
Bakalářská práce
Zlínský skatepark a jeho propagační aktivity
Promotional activities of the Zlin skatepark
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje fungování občanských sdružení a analyzuje komunikační aktivity skateparku ve Zlíně. Dále se práce zaměřuje na zjišťování současného stavu povědomí středoškolské mládeže o možnosti využití tohoto sportoviště.Abstract:
This bachelor thesis describes functioning of non-profit organizations and then deals with an analysis of communication activities of a Zlín skatepark. The thesis also focuses on the level of awareness of using a Zlín skatepark facility among high school aged youth.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
22892
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Volejník, Jiří. Zlínský skatepark a jeho propagační aktivity. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace Judo club Kidsport, z. s.
Erik Hlaváček -
Projekt marketingové komunikace spolku Floorball Club Kozlovice, z.s.
Martin Borák -
Marketingová komunikace gastro podniku Czech Hookah Club v době pandemie COVID-19
Jiří Staněk -
Marketingová komunikace ve sportovním klubu Street Hockey club Opava
Jonáš GRUFÍK -
Marketingová komunikace v CK Travel Club ČSAD Tišnov
Pavlína Víttková -
Marketingová komunikace Golfového Clubu Ostravice se zahraniční klientelou
Natalie Machulová -
Analýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítě
Dominika HALAMOVÁ -
Optimalizace marketingové komunikace sportovního oddílu Tatran Střešovice
Martin Šindelář