Bc. Martin WALTER

Bakalářská práce

Marketing značky Pilsner Urquell

The Pilsner Urquell Brand Marketing
Anotace:
Práce je tvořena dvěmi základními částmi, a to částí teoretickou a částí praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se marketingu značky. Praktická část se skládá z představení společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., portfolia značek, představení a charakteristiky značky Pilsner Urquell. Důležitou částí praktické části je srovnání značky Pilsner Urquell s konkurenčními …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and practical. The theoretical part focuses in definition of the basic concepts related to the brand marketing. The practical part consists of the presentment of company Plzeňský Prazdroj, a. s., brand portfolio, presentment and characteristic of the Pilsner Urquell. An important part of the practical part is a comparison of the Pilsner Urquell …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Julie Brožová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WALTER, Martin. Marketing značky Pilsner Urquell. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností