Marketing značky Pilsner Urquell – Bc. Martin WALTER
Bc. Martin WALTER
Bakalářská práce
Marketing značky Pilsner Urquell
The Pilsner Urquell Brand Marketing
Anotace:
Práce je tvořena dvěmi základními částmi, a to částí teoretickou a částí praktickou. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů týkajících se marketingu značky. Praktická část se skládá z představení společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., portfolia značek, představení a charakteristiky značky Pilsner Urquell. Důležitou částí praktické části je srovnání značky Pilsner Urquell s konkurenčními …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into two parts, a theoretical and practical. The theoretical part focuses in definition of the basic concepts related to the brand marketing. The practical part consists of the presentment of company Plzeňský Prazdroj, a. s., brand portfolio, presentment and characteristic of the Pilsner Urquell. An important part of the practical part is a comparison of the Pilsner Urquell …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Julie Brožová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WALTER, Martin. Marketing značky Pilsner Urquell. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 11. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Renata Hritzová -
Analýza komunikační strategie společnosti Pilsner Urquell a.s.
Tereza Rybářová -
Pozice značky Pilsner Urquell
Tereza HROUDOVÁ -
Jednotný positioning značky Pilsner Urguell v exportních zemích
Lenka Burianová -
Marketingová strategie Pilsner Urquell na českém a zahraničních trzích
Kateřina Vizingrová -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková