Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy – Radek ŠAFRÁNEK
Radek ŠAFRÁNEK
Bakalářská práce
Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy
Retail marketing of chosen business company
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce ?Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy? je představení marketingových nástrojů v maloobchodu řetězce Tesco Stores ČR, a.s. První část práce je zaměřena na teoretické základy obchodu, maloobchodu a tyto informace jsou aplikovány do prostředí České republiky. Dále je v práci představena společnost Tesco Stores ČR, a.s., její historie a působení v České republice …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis ?Retail marketing of chosen business company? is to introduce marketing tools used in the retail chain Tesco Stores ČR, a.s. The first part of the thesis is focused on the theoretical foundations of business and retail and these basics are applied into situation in the Czech Republic. In the next part is introduced company Tesco Stores ČR, a.s., its history and activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Čechurová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAFRÁNEK, Radek. Marketing maloobchodu vybrané obchodní firmy. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketing maloobchodu Decathlon
Adam JURÁNEK -
Marketing maloobchodu a jeho uplatnenie v predajniach Zara so zameraním na Českú republiku
Kristína Behunová -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Magdalena KESTNEROVÁ -
Marketing maloobchodu vybrané firmy
Tereza KNOTOVÁ -
Marketing maloobchodní jednotky s oděvy
Jakub Špiller -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Porovnání marketingového mixu malé a velké firmy v oblasti maloobchodu
Josef Šíla -
Uplatnění nástrojů marketingu maloobchodu ve vybrané prodejně
Adéla MARTÍNKOVÁ