Analýza komunikačních rizik v podniku – Janette Brandová
Janette Brandová
Bakalářská práce
Analýza komunikačních rizik v podniku
Risk Analysis of Communication in Company
Anotace:
V bakalářské práci s názvem "Analýza komunikačních rizik v podniku" je řešena analýza nastavení vnitropodnikové komunikace a způsoby předávání informací. V teoretické části jsem se zaměřila na obsah, cíle a projevy nefungující interní podnikové komunikace, dále na roli manažera v komunikačním procesu a obecné zásady používání manažerských informačních systémů. V praktické části této práce je seznámení …víceAbstract:
My bachelor thesis "Risk Analysis of Communication in Company" deals with an analysis of intercompany communication settings and way of providing information. Theoretical part is focused on content, goals and representation of non-working intercompany commu-nication, then role of a manager in communication process and general rule of use of ma-nager information system. Practical part deals with explanation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Zveřejnit od: 9. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Romana Bartošíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brandová, Janette. Analýza komunikačních rizik v podniku. Uherské Hradiště, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita interní komunikace v procesu náboru ve vybrané organizaci
Alžběta Kupčíková -
Revize a nastavení interní komunikace v mezinárodní společnosti
Dominika Vrecionová -
Návrh a nastavení komunikace mezi digitální elektrickou ochranou a řídicím systémem
Michal Hawranek -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Tereza Dufková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Andrea Šťastná -
Publikování a sdílení informací v blogovacích systémech
Vladimíra Pešková -
Sdílení informací v dodavatelských systémech chemického průmyslu
Daniel Janata -
Tým, týmоvá práсе, jеjí mеtоdу а uplаtnění v pеrsоnální práсi
Alisa Chigantseva