Bc. Inka RŮŽIČKOVÁ

Diplomová práce

Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb

The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of cusomer services
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je {\clqq}Projekt zvýšení prodeje výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením zákaznických služeb``. Cílem jejího zpracování je potřeba zlepšit úroveň zákaz-nických služeb, která povede ke zvýšení loajality zákazníků a vzniku partnerského vztahu mezi zákazníky a firmou GEOMAT. V teoretické části jsem zpracovala teoretické poznatky týkající se oblasti analýzy prostředí firmy, vymezení …více
Abstract:
The subject of my diploma thesis is {\clqq}The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of customer services{\crqq}. The aim of my work is to point out to the necessity to improve services for GEOMAT customers and thus obtain customers loyalty and help to create relation between customers on the one hand and GEOMAT company - on the other hand. In theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor: 12420

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RŮŽIČKOVÁ, Inka. Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing