Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb – Bc. Inka RŮŽIČKOVÁ
Bc. Inka RŮŽIČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb
The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of cusomer services
Anotace:
Tématem mé diplomové práce je {\clqq}Projekt zvýšení prodeje výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením zákaznických služeb``. Cílem jejího zpracování je potřeba zlepšit úroveň zákaz-nických služeb, která povede ke zvýšení loajality zákazníků a vzniku partnerského vztahu mezi zákazníky a firmou GEOMAT. V teoretické části jsem zpracovala teoretické poznatky týkající se oblasti analýzy prostředí firmy, vymezení …víceAbstract:
The subject of my diploma thesis is {\clqq}The project of sales promotion of GEOMAT s.r.o. company products by improving the quality of customer services{\crqq}. The aim of my work is to point out to the necessity to improve services for GEOMAT customers and thus obtain customers loyalty and help to create relation between customers on the one hand and GEOMAT company - on the other hand. In theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
12420
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RŮŽIČKOVÁ, Inka. \textit{Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/0reyog/.
Jak správně citovat práci
RŮŽIČKOVÁ, Inka. Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy GEOMAT s.r.o. zvýšením úrovně zákaznických služeb. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní marketing ve službách
Renáta Ježková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Martina Tájková -
Analýza konkurenčního prostředí u vybrané firmy
Meruyert Akhmetova -
Využití analýzy vnějšího prostředí pro zavedení nové služby
Milan Kozler -
Analýza konkurenčního prostředí
Anna Kosinová -
Analýza vnitřního prostředí ve vybraném podniku.
Filip Kvasnička -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Analýza konkurenčního prostředí
Andrea Tupá