Marketing na sociálních sítích – Bc. Aneta Matějková
Bc. Aneta Matějková
Diplomová práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social networks
Anotace:
Tato diplomová práce se týká problematiky využívání sociálních sítí v internetovém marketingu. Cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybraném podniku. Diplomová práce se dělí na dvě části. Teoretická část je popsána pomocí odborných zdrojů se zaměřením na marketing a sociální sítě. V praktické části se nachází charakteristika podniku, marketingového mixu podniku a analýza …víceAbstract:
This thesis is about the use of social networks in internet marketing. The aim of the thesis is to propose improvements in marketing communication in a selected company. The thesis is divided into two parts. The theoretical part is described with the help of professional sources focusing on marketing and social networks. The practical part contains the characteristics of the company, the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Ladislav Ulrych, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva