Rozvoj sluchové percepce u dítěte s kochleárním implantátem – Monika CHVĚJOVÁ
Monika CHVĚJOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj sluchové percepce u dítěte s kochleárním implantátem
Development of auditory perception of children with cochlear implant
Anotace:
Práce se zabývá problematikou dětí se sluchovým postižením, kterým je umožněna kompenzace sluchu kochleárním implantátem. Analyzuje rozvoj sluchové percepce, jeho průběh, metody a činitelé, kteří tento rozvoj ovlivňují. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Součástí práce je seznam příloh literatury. Teoretická část je členěna do čtyř kapitol zabývajících se samotným oborem speciální …víceAbstract:
The thesis deals with problems of children suffering from hearing loss which is compensated by using cochlear implant. This paper analyses the development of auditory perception, its progress, methods and agents which influence the development. The paper is divided into two parts - theoretical and practical. Literature references are part of the thesis. Theoretical part consists of four chapters that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Igor Hampl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHVĚJOVÁ, Monika. Rozvoj sluchové percepce u dítěte s kochleárním implantátem. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody reedukace sluchového vnímání dětí předškolního věku
Tereza VYLETĚLKOVÁ -
Využití metod reedukace a kompenzace ve vzdělávacím procesu u žáků se zrakovým postižením
Marika ŠEDIVÁ -
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Alena Stejskalová -
Reedukace zraku u dětí s poruchou binokulárního vidění v běžné MŠ
Petra ŠERÁ -
Metody reedukace zrakového vnímání dětí předškolního věku
Jana HECLOVÁ -
Sluchové vnímání u dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Barbora Horvatová -
Sluchové vnímání a paměť u dětí předškolního věku
Monika Červinková -
Analýza sluchového vnímání u dětí předškolního věku s narušeným vývojem řeči
Jana Tižková