Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem – Veronika PAVELOVÁ
Veronika PAVELOVÁ
Bakalářská práce
Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem
Teaching assistant as a mediator in communication between teacher and integrated pupil
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na problematiku komunikace probíhající ve vyučovacích hodinách, především na komunikaci mezi učitelem, pedagogickým asistentem a integrovaným žákem. V teoretické části se zabývám pojmy komunikace, pedagogická komunikace, asistent pedagoga, osobní asistent. Dále přibližuji vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a také pojmy integrace, inkluze a individuální …víceAbstract:
In my bachelor thesis I focus on the communication in the classroom issue, especially on communication between the teacher, teacher´s assistant and integrated pupil. The theoretical part deals with the concepts of communication, educational communication, teacher´s assistant, personal assistant. Furthermore I describe the education of pupils with special educational needs and the concepts of integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 5. 2013
- Vedoucí: PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PAVELOVÁ, Veronika. \textit{Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/0tred3/.
Jak správně citovat práci
PAVELOVÁ, Veronika. Pedagogický asistent jako prostředník v komunikaci mezi učitelem a integrovaným žákem. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva