Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Bc. Lucie RANDOVÁ
Bc. Lucie RANDOVÁ
Diplomová práce
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Teacher ´s Competences for Education Pupils with special educational needs
Anotace:
Diplomová práce nese název Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Práce se skládá z teoretické a empirické části. Teoretická část obsahuje tři základní kapitoly, kde jsou stručně zpracována témata vztahující se k vybrané problematice. Zejména se jedná o otázky týkající se jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami, včetně jejich vzdělávání, podpůrných opatření …víceAbstract:
My thesis is named Pedagogical competence for the education of pupils with special education needs. My task consists of theoretical and empirical parts. Theoretical part contains three fundamental chapters, where are briefly eleborated topics related to the given issue. In particular, these are issues concerning individuals with special education needs, including thein education, support measures, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RANDOVÁ, Lucie. \textit{Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/0u6z4r/.
Jak správně citovat práci
RANDOVÁ, Lucie. Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni vybraných základních škol
Markéta SYKOROVÁ