Analýza marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu LH24 – Aneta DRESLEROVÁ
Aneta DRESLEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu LH24
Marketing Communication Analysis of the LH24 Extreme Running Race
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu 24 hodin na Lysé hoře alias LH24. Cílem práce bylo navrhnout vhodná řešení a kroky k zefektivnění marketingové komunikace zejména ve vztahu k oslovení potenciálních účastníků.Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication analysis of the 24 hodin na Lysé hoře extreme running race alias LH24. The aim of the thesis was to propose appropriate solutions and steps to streamline marketing communication processes especially towards potential participants.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2022
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRESLEROVÁ, Aneta. Analýza marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu LH24. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace uplatňovaná pro komunikaci vakcíny proti onemocnění COVID-19 veřejnosti
Michaela Srbková -
Marketingová komunikace podniku v rámci krizové situace s důrazem na Covid 19
Sofiya Zaynutdinova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Nikola Kněžourová -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Krizová komunikace a její role v marketingovém plánu
Gudimovich Gudimovich -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková -
Rizika marketingové komunikace fotbalového klubu
Ondřej Vlk