Bc. Jan DVOŘÁK

Diplomová práce

Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon

The effect of classroom differentiation in mathematics lessons on student performance
Anotace:
V diplomové práci sledujeme žáky 9. ročníku, kteří jsou v hodinách matematiky rozděleni do homogenních a heterogenních skupin podle jejich výkonnosti. Teoretická část práce se zaměřuje na aktuální situaci v českém školství v kontextu diferenciace a představuje relevantní výzkumy zabývající se touto problematikou. Praktickou část tvoří případová studie, která sleduje 49 žáků během školního roku 2022 …více
Abstract:
In the thesis, we observe students in the 9th grade who are divided into homogeneous and heterogeneous groups based on their performance in mathematics classes. The theoretical part of the work focuses on the current situation in the Czech education system in the context of differentiation and presents relevant research dealing with this issue. The practical part consists of a case study that follows …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Magdalena Krátká, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DVOŘÁK, Jan. Vliv diferenciace třídy v hodinách matematiky na školní výkon. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta