Naďa Cinková
Diplomová práce
Kupní chování spotřebitele
Consumer behavior
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jaká kritéria ovlivňují spotřebitele při výběru tuzemského a zahraničního zájezdu. Úvodní část práce popisuje v rámci literární rešerše pomocí analýzy a syntézy sekundárních zdrojů, jejich citací a komparací pojmy, jako jsou kupní rozhodovací proces, faktory ovlivňující kupní chování či marketingový mix, cestovní ruch a jeho problematiku, do které patří i historie cestovního …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find which criteria influence consumers when selecting holidays both in the Czech Republic and abroad. The introductory part uses literature search with analysis and synthesis of secondary resources, their quotations and comparison to describe concepts such as purchase decision process, factors influencing buying behaviour, or marketing mix, tourism and its issues including …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
Nadja Montereale -
Impact of Gender on Consumer Purchasing Behavior
Sahil Bhilota -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
The impact of returns on consumer behavior while purchasing goods online on apparel market in Czech Republic
Mikhail Serebriannikov -
Influence of Packaging on Consumer Purchasing Behavior
Kateryna Zakharova -
Corporate Social Responsibility and its Impact on Purchasing Behavior
Lusine Grigoryan -
Faktory ovlivňující nákupní proces spotřebitele v oblasti výživových doplňků
Kateřina Hanišová -
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva