Ženské a mužské přístupy učitelů k žákům 2. stupně ZŠ – Barbora PTÁČKOVÁ
Barbora PTÁČKOVÁ
Bakalářská práce
Ženské a mužské přístupy učitelů k žákům 2. stupně ZŠ
Female and male approaches towards upper primary school pupils
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje učitelským přístupům k žákům druhého stupně základních škol. V první části se věnuje genderu, osobností učitelů, typologií učitelů a ženským a mužským rysům osobnosti, promítajícím se do pedagogické profese. Druhá část zahrnuje výzkum, který se uskutečnil na základních školách. Pozorováni byli učitelé a učitelky, reagující na žáky a žačky druhého stupně. Práce se snažila …víceAbstract:
This thesis deals with teachers' approaches towards primary schools' pupils. The first part is about gender, personality and typology of teachers and female and male pedagogical manners which are being projected to the profession of a teacher. The second part includes a research that took place at primary schools. It observes male and female teachers and their reactions to male and female primary schools …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 5. 2020
- Vedoucí: doc. PhDr. Julius Sekera, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PTÁČKOVÁ, Barbora. Ženské a mužské přístupy učitelů k žákům 2. stupně ZŠ. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy učitelů k práci s didaktickou technikou ve výuce na 1. stupni ZŠ
Petra Pospíšilová -
Změna přístupu učitele k edukaci ve vztahu k inkluzi
Nikol PELTANOVÁ -
Přístupy začínajících učitelů k nekázni žáků ve výuce
Jaroslav Szmolena -
Přístupy k vyučování u lektorek orientálního tance
Nikola Jančí -
Přístup učitelů k výuce finanční gramotnosti v nižším sekundárním vzdělávání
Nikol Šigutová -
Postoje a přístupy učitelů k mobilním telefonům žáků na základní škole
Dominika Kostková -
Přístupy učitelů waldorfské a běžné ZŠ k rozvoji čtenářství žáků
Barbora Kurečková -
Přístup učitelů estetické výchovy k výuce žáků s podpůrnými opatřeními
Pavla Kašíková