Návrh komunikační strategie pro e-shop s obuví – Martin Bohuš
Martin Bohuš
Bakalářská práce
Návrh komunikační strategie pro e-shop s obuví
Design of Communication strategy for e-shop with shoes
Anotace:
Práce se zaměřuje na návrh účinné kombinace on-line marketingových nástrojů a sociálních sítí pro propagaci on-line obchodu s luxusními sportovními teniskami. Teoretická část se věnuje popisu a analýze dostupných on-line marketingových nástrojů, marketingové strategie a možného způsobu provozování e-shopu. Pro praktickou aplikaci je použit reálný e-shop založený v roce 2022.Abstract:
The thesis focuses on the design of an effective combination of on-line marketing tools and social networks for the promotion of on-line shop with luxury sport sneakers. The theoretical part is devoted to the description and analyses of avai-lable on-line marketing tools, marketing strategy and possible way of running e-shops. The real e-shop established in 2022 is used for the practical application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Michal Pšurný, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová