Výuka českého jazyka v anglicky mluvících zemích – Nikola HAVRÁNKOVÁ
Nikola HAVRÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Výuka českého jazyka v anglicky mluvících zemích
Teaching Czech language in English speaking countries
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi výuky českého jazyka v anglicky mluvících zemích. V teoretické části autorka popisuje plnění školní povinné docházky, konkrétní organizace poskytující výuku českého jazyka ve Velké Británii, Austrálii, Kanadě, Spojených státech amerických a Novém Zélandu. Také se zabývá materiály vhodnými k výuce. Práce si dává za cíl zmapovat současnou situaci výuky českého jazyka …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with possibilities of teaching the Czech language in English speaking countries. In the theoretical part describes the fulfillement of school compulsory attendance, organization providing a teaching the Czech language in Great Britain, Australia, Canada, USA and New Zealand. You find materials suitable for teaching, too. The main goal of this thesis is describing the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVRÁNKOVÁ, Nikola. Výuka českého jazyka v anglicky mluvících zemích. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ -
Dítě s ADHD a povinná školní docházka
Aneta MACKOVÁ -
Školní zralost a připravenost dětí v kontextu odkladů školní docházky
Adriana BEJBLOVÁ -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Logopedické obtíže dětí před zahájením povinné školní docházky
Johana Vítečková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Podpora dětí s odkladem povinné školní docházky
Aneta Navrátilová -
Školní zralost a připravenost dítěte pro nástup povinné školní docházky v souvislosti s odkladem, případně předčasným nástupem školní docházky
Petra BENEŠOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva