Lingvistický pohled na obchodní komunikaci napříč kulturami – Ondřej Gazda
Ondřej Gazda
Bakalářská práce
Lingvistický pohled na obchodní komunikaci napříč kulturami
Business Communication across Cultures: A Linguistic Approach
Abstract:
Tato bakalářská práce se soustředí na interakci v obchodní komunikaci napříč různými kulturami. Cílem práce je přispět k tomu, jak se obchodní komunikace vyvíjí v reakci na globalizaci a poukázat na význam kulturního povědomí a přizpůsobivosti. Práce se dále zaměřuje na formy, které se používají pro efektivní komunikaci a zdůrazňuje potřebu vzájemného pochopení v návaznosti na růst celosvětových spoluprací …víceAbstract:
This bachelor's thesis shows the dynamics of business communication across different cultures. It aims to contribute to the discussion on the evolution of business communication in response to globalisation and show the importance of adaptability and cultural awareness. It focuses on the transition from traditional to digital platforms and highlights the need for mutual understanding as global business …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gazda, Ondřej. Lingvistický pohled na obchodní komunikaci napříč kulturami. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk pro manažerskou praxi / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Tesla lighting napříč kulturami
Hana Eichlerová -
Komunikace napříč multikulturní společností
Adéla Lízalová -
English as Lingua Franca in English Textbooks
Gabriela Gogelová -
Dominant vocabulary in English as a lingua franca in academic discourse
Markéta WACHTARCZYKOVÁ -
Linguistic, cultural and contextual features in English as a lingua franca (ELF) in academic contexts (a corpus study)
Tereza ŘEHOVÁ -
Advertising in Lingua Franca: English Versions of Czech University Web Sites
Barbora ŠEBESTOVÁ -
Vybrané aspekty komunikační kompetence v právním anglickém jazyce pro akademické účely – analýza potřeb
Veronika Tománková -
Vliv multikulturního prostředí a globalizace na vedení multikulturního týmu ve
Jonáš Filgas