Možnosti poezie v diagnostice specifických poruch učení – Bc. Lenka KUBÍNOVÁ
Bc. Lenka KUBÍNOVÁ
Diplomová práce
Možnosti poezie v diagnostice specifických poruch učení
Possibilities of poetry in the diagnosis of specific learning disorders
Anotace:
Cílem diplomové práce je porovnání úrovně slovní zásoby a vnímání rytmu a rýmu básně u žáků s diagnostikovanou specifickou poruchou učení a žáků intaktních. Teoretická východiska diplomové práce se věnují problematice specifických poruch učení, jejich diagnostice a možnostem zařazení poezie do diagnostického procesu. Empirická část diplomové práce je zaměřena na smíšený výzkum s důrazem na kvantitativní …víceAbstract:
The aim of the thesis is to compare the level of vocabulary and the perception of rhythm and rhyme of the poem in pupils diagnosed with specific learning disabilities and intact pupils. The theoretical basis of the thesis is devoted to the problems of specific learning disorders, their diagnostics and the possibility of including poetry in the diagnostic process. The empirical part of the thesis is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUBÍNOVÁ, Lenka. Možnosti poezie v diagnostice specifických poruch učení. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Žák se specifickou poruchou učení na druhém stupni běžné základní školy se zaměřením na dyslexii
Žaneta Exnerová -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková
Název
Vložil
Vloženo
Práva