Využití marketingových nástrojů ve firmě Uni Roll Czech s.r.o. – Kateřina Špičková
Kateřina Špičková
Bakalářská práce
Využití marketingových nástrojů ve firmě Uni Roll Czech s.r.o.
Using of marketing implement at Uni Roll Czech s.r.o. company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zjišťování faktorů, které ovlivňují odběratele při rozhodování, zda uvedou jim nabízený produkt do prodeje. Jsou zde shrnuty základní pojmy, které se poté objevují v samotném zkoumání a následné návrhy řešení pro uvedení získaných poznatků do praxe.Abstract:
The Bachleor thesis is focused on identifying factors that affect costumers in deciding whether to put the offered product for sale. It summarizes basic consepts, which then appear in the research itself and subsequent solution suggestions for putting the acquired knowledge into practice.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, MBA Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Faktory podporující a faktory bránící vyhledání psychologické pomoci v období adolescence
Michaela Zrnečková -
Psychologické faktory v liečbe nadváhy a obezity
Valéria Kolcunová -
Rozdíly v nákupním chování francouzských a španělských spotřebitelů v segmentu dámského spodního prádla a jejich aplikace v marketingové strategii
Jitka Brancuzská -
Spekulativní bubliny na trhu aktiv v historii a v současnosti
Hlib Melnychenko -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva