Barbora KUČEROVÁ
Bakalářská práce
Metody a postupy poznávání žáka
Methods and processes of the cognition of pupil
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou metody a postupy poznávání žáka. Práce je zaměřena na pedagogickou diagnostiku realizovanou vychovateli školních družin a na žáky se SVP ve školních družinách. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá pojmy pedagogická diagnostika a žáci se SVP. Praktická část se zabývá výzkumem, který zjišťuje informace o pedagogické diagnostice prováděné …víceAbstract:
The bachelor´s theses topic are methods and processes of the cognition of pupil. It is focused on the pedagogical diagnostics perfomed by educator of the school club and on pupil with SEN in the school clubs. The closing work is divided into theoretical and practical part. The tereotical part is addressed to the pedagogical diagnostics and pupil with SEN terms. The practical part is addressed to research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Buchtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Barbora. Metody a postupy poznávání žáka. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva