1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba – Daniel Kompas
Daniel Kompas
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
1. Theoretical Part: Sound Structure of Commercials, Their Dramaturgy and Sound Interpretation 2. Practical Part: Audiovisual Work or Thematic Set of Audiovisual Works. Length at least 10 mins., Sound Composition
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá reklamními spoty z pohledu zvukového mistra. V první části reklamu definuje, stručně popisuje historii její audiovizuální formy, ukazuje klady a zápory distribučních platforem jimiž se reklama šíří a představuje žánrovou reklamu. V druhé části se věnuje jednotlivým prvkům zvukové dramaturgie, jimiž jsou komentář, dialogy, ruchy, atmosféry, speciální zvukové efekty a …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with commercial spots from the sound designers point of view. In the first part the thesis defines advertising, briefly describes the history of its audiovisual form, shows the positives and negatives ofm distributing platforms advertisement is being spread through and presents genre commercials. The second part is dedicated to individual elements of sound dramaturgy voice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2016
Zveřejnit od: 10. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOMPAS, Daniel. \textit{1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/0vbm4t/.
Jak správně citovat práci
Kompas, Daniel. 1. Teoretická část: Zvuková režie reklamních spotů, dramaturgie a jejich samotné zvukové ztvárnění 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tématický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba. Zlín, 2016. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Audiovizuální tvorba - Zvuková skladba
Práce na příbuzné téma
-
Využití hudby v dramaturgii a realizaci rozhlasového reklamního spotu
Michaela Ragulová -
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Michaela Struhařová -
Zvuk u inscenace Loupežníci ve Studiu Marta
Bohdana Sýkorová -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Ozvučená vizualita a vizualizovaný zvuk: Vizuální zpracování živých hudebních produkcí
Filip Košťálek -
Zvuk u inscenace Deník dívky ve Studiu Marta
Anna Seifertová -
Zvuk u inscenace Velký Gatsby
Vojtěch Kříž -
Zvuk jako aktér - moc a organizace v prostoru nákupního centra
Tereza Pantůčková