Rozpoznatelnost označování influencer marketingu na Instagramu – Zuzana VACUROVÁ
Zuzana VACUROVÁ
Diplomová práce
Rozpoznatelnost označování influencer marketingu na Instagramu
Influencer marketing ad disclosure recognition on Instagram
Anotace:
Nativní reklama ve formě influencer marketingu je velmi populární na sociální síti Instagram. Na základě současných studí bylo zjištěno, že existují různé druhy označení této reklamy, což často vede k nedostatečnému označování a zároveň ČR zatím spoléhá pouze na samoregulaci. Cílem práce bylo porovnat míru rozpoznání různých způsobů označování reklamy v rámci influencer marketingu na Instagramu a na …víceAbstract:
Native advertising in the formo f influencer marketing is very popular on the social media platform Instagram. Based on current studies, it was found that there are different disclosure types for this kind of advertising, which leads to insufficient disclosures and also Czechia relies on self regulation for now. The aim of this thesis is to compare advertising recognition rates for posts with influencer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACUROVÁ, Zuzana. \textit{Rozpoznatelnost označování influencer marketingu na Instagramu}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/0wau4v/.
Jak správně citovat práci
VACUROVÁ, Zuzana. Rozpoznatelnost označování influencer marketingu na Instagramu. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing: Současné způsoby spolupráce s influencery v České republice
Veronika Tázlerová -
Vliv spolupráce s influencery na marketing na sociálních sítích společnosti
Diana Hlaváčová -
Spolupráce s influencery jako klíč k úspěšné marketingové strategii a návrh na její využití ve zvolené společnosti
Valentina Čotková -
Proces spolupráce s makro influencery v oblasti lifestyle
Simona Zelinková -
Spolupráce módních značek s influencery na Instagramu
Alina GAZASHVILI -
Marketingová komunikace s mikro a makro influencery na Instagramu.
Tamara Vaňousová -
Vliv sociálních sítí na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
Marek Tomíček -
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
Aneta Klimková