Zuzana VACUROVÁ

Diplomová práce

Rozpoznatelnost označování influencer marketingu na Instagramu

Influencer marketing ad disclosure recognition on Instagram
Anotace:
Nativní reklama ve formě influencer marketingu je velmi populární na sociální síti Instagram. Na základě současných studí bylo zjištěno, že existují různé druhy označení této reklamy, což často vede k nedostatečnému označování a zároveň ČR zatím spoléhá pouze na samoregulaci. Cílem práce bylo porovnat míru rozpoznání různých způsobů označování reklamy v rámci influencer marketingu na Instagramu a na …více
Abstract:
Native advertising in the formo f influencer marketing is very popular on the social media platform Instagram. Based on current studies, it was found that there are different disclosure types for this kind of advertising, which leads to insufficient disclosures and also Czechia relies on self regulation for now. The aim of this thesis is to compare advertising recognition rates for posts with influencer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACUROVÁ, Zuzana. Rozpoznatelnost označování influencer marketingu na Instagramu. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická