Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna – Bc. Amálie Šimonová
Bc. Amálie Šimonová
Diplomová práce
Marketingový plán pro autorizovaný prodej a servis Husqvarna
Marketing plan of authorized sales and service of Husqvarna
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem a poté sestavením marketingové strategie pro rok 2023, která je na míru navrhnuta konkrétně pro autorizovaný prodej a servis Husqvarny ve Žďáru nad Sázavou, který spadá pod záštitu společnosti PL, spol s. r. o. Hlavním cílem diplomové práce je zhodnocení současného marketingového stavu Husqvarny a vypracování návrhu marketingové strategie, pomocí které se společnost …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design and then compilation of a marketing strategy for 2023, which is tailor-made specifically for authorized sales and service of Husqvarna in Žďár nad Sázavou, which falls under the auspices of PL, spol s.r.o. The main goal of the thesis is to evaluate the current marketing the state of Husqvarna and the development of a marketing strategy that will bring the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev