Pavel ŠTURSA

Bakalářská práce

Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků

The Influence of IKEA Store Appearance on Customers' Shopping Behavior
Abstract:
In the bachelor thesis I deal with how the appearance of stores, shops and other places used for selling affect the customers{\crq} shopping behavior. The theoretical part is divided into three parts. In the first part, there are factors influencing customers to visit a certain store, in particular, what contributes to the relationships between customers and particular shops. The second part describes …více
Abstract:
V bakalářské práci se zabývám tím, jakým způsobem může vzhled prodejen, obchodů i dalších prostor určených k prodeji zboží ovlivnit nákupní chování zákazníků. Teoretická část je rozdělena na tři části. V první části jsou uvedeny faktory, které ovlivňují zákazníky k samotné návštěvě prodejny, zejména pak, co všechno přispívá ke vztahu, který má zákazník s konkrétním obchodem. V druhé části je popsán …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Zveřejnit od: 13. 5. 2009
Identifikátor: 11259

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTURSA, Pavel. Vliv vzhledu prodejny IKEA na nákupní chování zákazníků. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi