Podnikatelský záměr nového gastronomického zařízení – Bc. Alžběta NIMRICHTROVÁ
Bc. Alžběta NIMRICHTROVÁ
Diplomová práce
Podnikatelský záměr nového gastronomického zařízení
Food & Beverage Business Plan
Anotace:
Tato diplomová práce se v části teoretické zabývá zkoumáním náležitostí podnikatelského záměru a jeho specifik v oboru gastronomie na základě literární rešerše. V části praktické pak dochází k aplikaci teoretických poznatků při sestavování podnikatelského záměru pro zamýšlený projekt veganského bistra. Je představena úplná koncepce plánovaného podnikání a určena nejvýznamnější konkurence v lokalitě …víceAbstract:
This thesis deals with business plan and its specifics in Food & Beverage Industry based on an academic research. In the practical part, business plan for a vegan bistro is created based on information previously researched. The concept of the bistro is presented in detail together with the competition analysis. Marketing plan is created and costs of marketing communication are determined. The main …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Antonín Šmejkal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NIMRICHTROVÁ, Alžběta. Podnikatelský záměr nového gastronomického zařízení. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Kiehl's se zaměřením na udržitelnost
Barbora Dembická -
Udržitelnost jako součást marketingové komunikace značky
Anna Hronzová -
Marketingová strategie soukromého zdravotnického zařízení
Gabriela Šestáková -
Marketingová komunikace podporující udržitelné chování turistů
Adam Uherec -
Marketingová strategie společnosti IKEA z pohledu udržitelnosti
Karin Lebedová -
Odkládání zavedení eura v ČR a jeho dopad na podnikatelské subjekty
Martina Fassmannová -
Podnikatelský záměr na založení společnosti a jeho vyhodnocení
Eva Červená -
Význam odložené daně vykázané podle české a nizozemské účetní legislativy a IFRS
Věra Kubů
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 0womum 0womum/2
20. 4. 2021