Emoce jako podmínka autenticity – Bc. Jana KNEIFELOVÁ
Bc. Jana KNEIFELOVÁ
Diplomová práce
Emoce jako podmínka autenticity
Emotions as a condition of authenticity
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na autentické projevování emocí u pedagogů s cílem zjistit jaké jsou limity ovlivňující toto chování v rámci výchovně-vzdělávacího procesu. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje poznatky o emocích, které jsou představeny z několika hledisek a to z oblasti psychologie, sociologie a pedagogiky. Dále je v této teoretické …víceAbstract:
The thesis is focused on authentic demonstration of teachers' emotions in order to find out what are the most common limitations that affect such a behaviour during the educational process. The paper is divided into theoretical and practical part. The theoretical part summarizes the knowledge about emotions which are introduced from different perspectives. Specifically, from the perspective of psychology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Věra Filipi, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNEIFELOVÁ, Jana. Emoce jako podmínka autenticity. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce a jejich vliv na herecký projev
Hana Drozdová -
Emoce a násilná trestná činnost
Kristýna Junová -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková -
Emoce a jejich vliv na spotřební chování.
Vendula Větrovcová -
Subtest Líná Džina: Ověření metody pro měření schopnosti rozpoznat emoce z intonace u dětí mladšího školního věku
Karolína Umová -
Emoce u sester v intenzivní péči
Adéla Košnářová -
Literární text, přebírání perspektivy a emoce jakožto moderující proměnná
Jan Auer