Alena Jetelinová
Bakalářská práce
Marketing na sociálních sítích
Marketing on social media
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématikou marketingu na sociálních sítích ve firmě Mikov s.r.o. V první části definuji pojmy, které jsou potřeba pro pochopení celé souvislosti daného problému, a uvádím teorii týkající se sociálních sítí. V druhé části práce představuji firmu Mikov jako společnost, která se zabývá výrobou a prodejem nožů. Ve třetí části se potom zabývám tím, jak se firmě Mikov daří …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the topic of marketing on social network in the Mikov, s.r.o. company. The first part of this work defines terms which are needed for understanding the contexts of the given problem and, also presents the theory of social network. The second part shows Mikov, s.r.o. as a company, which intention is producing and selling knives. The third part discusses the marketing strategy …víceKlíčová slova
marketing marketingový mix soicální sítě Facebook Twitter Instagram Youtube SEO tržby Mikov
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Vnímání Corporate Social Responsibility ve společnosti Atlas Copco
Monika Pavlíčková -
Marketingový mix vybrané neziskové organizace
Arnošt Petráček -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek
Název
Vložil
Vloženo
Práva