Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. – Bc. Vít CHOVANČÍK
Bc. Vít CHOVANČÍK
Diplomová práce
Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.
The project strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company
Anotace:
Hlavním cílem mé diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o. Diplomovou práci jsem rozdělil na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části popisuji teoretické poznatky, které jsou důležité pro vypracování marketingového komunikace. V analytické části jsem vypracoval analýzu vnitřního a vnějšího prostředí …víceAbstract:
The main aim of my diploma thesis was to create the strategy of marketing communication to promote sales of greiner packaging slušovice s.r.o. company. The diploma thesis is divided into three parts {--} theoretical, analytical and project part. The first part describes theoretical knowledge, important for designing a marketing communication. The analytical part presents an analysis of internal and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Zveřejnit od: 3. 5. 2009
Identifikátor:
5999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOVANČÍK, Vít. \textit{Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/0xz4rm/.
Jak správně citovat práci
CHOVANČÍK, Vít. Projekt strategie marketingové komunikace na podporu prodeje firmy greiner packaging slušovice s.r.o.. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 03. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Marketingová komunikace cestovní agentury s hotely
Sabina Řehová -
Marketingová komunikace čajovny Rynek v Třinci
Klára Haratková -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Bartošíková Bartošíková -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt marketingové komunikace značky Balakryl
Tomáš Krejčí -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová
Olga Hrošová -
Analýza marketingové komunikace vybraného pivovaru
Katka Argalášová