Analýza spotřebitelského chování studentů při nákupu knih ve Zlínském kraji – Ivana Slámečková
Ivana Slámečková
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování studentů při nákupu knih ve Zlínském kraji
The Analysis of Students' Consumer Behavior when Purchasing Books in the Zlín Region
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá rozborem spotřebitelského chování studentů při nákupu knih ve Zlínském kraji. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nákupní a spotřební chování tohoto segmentu. Práce byla zpracována na základě kvantitativního výzkumu, sekundární data byla čerpána ze statistik Českého statistického úřadu a Ministerstva financí ČR. Respondenti, kteří se podíleli na dotazníkovém šetření …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior of students when buying books in the Zlín Region. The aim of the thesis is to analyze and evaluate the purchasing and consumption behavior of this segment. The work was processed on the basis of quantitative research, secondary data were drawn from statistics of the Czech Statistical Office and the Ministry of Finance of the Czech Republic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLÁMEČKOVÁ, Ivana. \textit{Analýza spotřebitelského chování studentů při nákupu knih ve Zlínském kraji}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/0y1ktz/.
Jak správně citovat práci
Slámečková, Ivana. Analýza spotřebitelského chování studentů při nákupu knih ve Zlínském kraji. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková