Mluvená řeč a psané slovo v propagačním sdělení – Eva ŠMAHAJOVÁ
Eva ŠMAHAJOVÁ
Bakalářská práce
Mluvená řeč a psané slovo v propagačním sdělení
Spoken language and written word in the message of advertisements
Abstract:
This bachelor work deals with resources of spoken and written word in a promotional message. The bachelor work focuses on television and printing advertisement. On concrete examples of television and printing advertisements, there are shown facilities, which affect targeted customers. The effect of promotion is also documented by means of inquiries. From gained results, it will be possible to judge …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá prostředky mluvené řeči a psaného slova v propagačním sdělení. Bakalářská práce je zaměřena na televizní a tiskovou reklamu. Na konkrétních příkladech televizních a tiskových reklam jsou ukázány prostředky, které působí na recipienty. Působení reklamy je také doloženo pomocí dotazníků. Ze získaných výsledků bude možno posoudit , zda jsou využité prostředky efektivní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Zveřejnit od: 6. 5. 2005
Identifikátor:
551
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2005
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠMAHAJOVÁ, Eva. Mluvená řeč a psané slovo v propagačním sdělení. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Líbezný cholerik: Hvězdný obraz Jiřího Sováka ve filmové a televizní produkci 60. a 70. let
Jiří Waas -
Lena Dunham a Pheope Waller Bridge – revoluce televizního průmyslu v současnosti
Dominika Ratajová -
Analýza hlavních postav v polském seriálu Kruk. Szepty słychać po zmroku a jejich podobnost s knižními postavami doktora Jekylla a pana Hyda
Kateřina MRŮZKOVÁ -
Reprezentace teen postav v televizních seriálech Skam a Skins
Adam KAMÍR -
Rada pro rozhlasové a televizní vysílání a její partneři ze Středoevropského fora regulátorů
Jan Drdla -
Proměny Spejbla a Hurvínka v audiovizi a rozhlase
Michael Sodomka -
Filmová a seriálová zpracování románu Mistr a Markétka Michaila Bulgakova
Marie Stará -
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová