Magdaléna REŽŇÁKOVÁ

Bakalářská práce

Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín

The Communication Plan for Plavecky Klub Zlin
Anotace:
Bakalářská práce bude zaměřena na zanalyzování současných marketingových komunikací a na vypracování komunikačního plánu pro občanské sdružení pro rok 2013. Marketing neziskového sektoru, do kterého občanská sdružení spadají, se určitým způsobem liší od marketingu v komerčním sektoru. Celá práce bude rozdělena do dvou hlavních částí ? teoretické a praktické. V teoretické části bude zpracována teorie …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on analyzing the current mix of the business communication and set up a new communication plan for a civic association for 2013 year. Marketing of non-profit-making sector, to whom civic assocation below, differs from in marketing of non-profit-making sector All the thesis is divided into two main parts ? theoretical and practical part. In the theoretical part will be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

REŽŇÁKOVÁ, Magdaléna. Komunikační Plán pro Plavecký klub Zlín. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe