Bc. Denisa Žochová

Diplomová práce

Framing effect a jeho využití v marketingu

Framing effect in marketing
Anotace:
Diplomová práce pojednává o problematice framing efektu, což je kognitivní před-sudek demonstrující lidskou iracionalitu a nabízí doporučení vhodná pro aplikaci při komunikaci ceny a marketingových aktivitách. Doporučení jsou postavena na analýzách výsledků dotazníkového šetření a měření eye trackingového experimen-tu. Potenciální vliv rámování byl aplikován na vzdělanější vrstvu generace Y, kde u …více
Abstract:
Diploma thesis focuses on framing effect as cognitive prejudice demonstrating human irrationality. Moreover, the thesis offers recommendations applicable for marketing activities and communication regarding price. The recommendations are based on analysis of outcomes from questionnaire survey and measurement of eye-tracking experiment. Potential influence of framing effect was applied on more educated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický