Projekt budování značky piva Zlínský švec – Lukáš Mládek
Lukáš Mládek
Diplomová práce
Projekt budování značky piva Zlínský švec
Project Developing the Beer Brand Zlínský Švec
Anotace:
Předmětem zpracování mé diplomové práce je budování značky piva Zlínský švec. Cílem práce je nastavit a marketingovou komunikaci pivovaru tak, aby se zvýšilo povědomí o značce. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část je zaměřena na zpracování literární rešerše vztahující se k budování značky a vývoje pivovarství …víceAbstract:
The subject of this master thesis is the processing of making the brand of beer named Zlín-ský švec. The aim is to set up a communication of brewery to increase the brand awareness. This thesis is divided at theoretical and practical part. The practical part is divided at analytical and project section. The theoretical part is focused on processing of literary research related to brand making and the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mládek, Lukáš. Projekt budování značky piva Zlínský švec. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Využití non-Saccharomyces kvasinek pro výrobu piva a nápojů na bázi piva
David Kij -
Nová legislativa v označování piv v ČR a její vliv na konzumaci piva
Viktoriia Kogustova -
Porovnání tradiční výroby piva s moderními technologiemi
Anna FLOSOVÁ -
Možnosti výroby piva z netradičních surovin.
Natalie Valentová -
Spontánně kvašená piva
Karolina Chroustovska -
Guerilla marketing ako nový trend v marketingovej komunikácii
Júlia Baraniaková -
Komunikační mix vybrané značky
Tereza Hadynová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová