Tvorba sociálnych sietí pre vybraný podnik Bratislavská – nákupné stredisko – Rebecca Kožková
Rebecca Kožková
Bakalářská práce
Tvorba sociálnych sietí pre vybraný podnik Bratislavská – nákupné stredisko
Tvorba sociálnych sietí pre vybraný podnik – obchodné stredisko Bratislavský
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou sociálních sítí pro podnik Bratislavský - nákupné stredisko. Teoretická část pomocí odborné literatury rozebírá základy sociálních médií, pod které spadají vybrané sociální sítě, rozebírá základní pojmy jako internet, podnik a marketing. Praktickou část tvoří marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření a využívá získaná data pro tvorbu sociálních sítí podniku …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the creation of social networks for the Bratislavský – shopping center. The theoretical part uses the literature to analyze the basics of social media, which includes basic concept such as the Internet, business and marketing. The practical part consists of marketing reasearch using a questionnaire survey and uses the data obtained to create social networks of the company …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá tvorbou sociálnych sietí pre podnik Bratislavský – nákupné stredisko. Teoretická časť pomocou odbornej literatúry rozoberá základy sociálnych médií, pod ktoré spadajú vybrané sociálne siete, rozoberá základné pojmy ako internet, podnik a marketing. Praktickú časť tvorí marketingový výskum pomocou dotazníkového šetrenia a využíva získané dáta na tvorbu sociálnych sietí podniku …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michal Mervart, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Porovnanie osobnostných charakteristík a životnej spokojnosti medzi aktívnymi a pasívnymi používateľmi sociálnej siete TikTok
Laura Pečnerová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík