Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz – Tien Truong VU
Tien Truong VU
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro e-shop BIGBUNNY. cz
Marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření marketingové strategie pro e-shop BIGBUNNY.cz. Práce obsahuje analýzu současného stavu e-shopu a jeho konkurence. Navrženy jsou cíle marketingové strategie a stanoveny cílové segmenty zákazníků. Práce dále popisuje a navrhuje marketingové nástroje, které by měly být součástí marketingové strategie. Závěr práce obsahuje shrnutí výsledků a doporučení pro …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on creating a marketing strategy for the e-shop BIGBUNNY.cz. The thesis includes an analysis of the current state of the e-shop and its competition. The goals of the marketing strategy are proposed and target customer segments are determined. The thesis also describes and proposes marketing tools that should be part of the marketing strategy. The conclusion of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Adam Polášek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The implementation of warm-up activities as a motivational strategy. A comparative analysis of English and German classroom.
Martina Žeňuchová -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Development and Implementation of the Trading Strategy in the Forex market
Phuong Anh Nguyen -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh a implementace marketingové strategie ve společnosti Sodexo
Viktoriya Tsaruk -
Návrh a implementace marketingové strategie ve vybrané společnosti
Michal Kubečka -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK