Užívání digitálních učebních materiálů na druhém stupni základních škol – Bc. Markéta VRABKOVÁ
Bc. Markéta VRABKOVÁ
Diplomová práce
Užívání digitálních učebních materiálů na druhém stupni základních škol
The Use of Digital Teaching and Learning Materials in Lower Secondary Schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou užívání digitálních učebních materiálů na druhém stupni základních škol. Cílem výzkumu této práce bylo zjistit: -jaké typy elektronických materiálních didaktických prostředků a digitálních učebních materiálů učitelé pro svou -výuku volí -za jakým účelem tyto materiály používají -jak charakterizují kvalitní digitální učební materiál a jaké jsou jejich názory na digitální …víceAbstract:
The thesis is focused on the issue of the use of digital teaching and learning materials at lower secondary schools. The aim of the thesis is to discover: -which types of electronical learning and teaching materials and media the teachers choose for teaching -what is the purpose of their choice -how they define a quality teaching/learning material -what is their view of the learning/teaching materials …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VRABKOVÁ, Markéta. Užívání digitálních učebních materiálů na druhém stupni základních škol. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pedagogiky - Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová