Vnímání značky Curaprox generací Y – Dominik Kučera
Dominik Kučera
Bakalářská práce
Vnímání značky Curaprox generací Y
The Perception of Brand Curaprox by Generation Y
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jak mladí lidé ve věku 19 až 29 let, též označováni jako generace Y, vnímají značku Curaprox. Teoretická část vysvětluje základní pojmy jako značka, prvky značky, hodnota značky a image značky. Následuje kapitola, která charakterizuje generaci Y a popisuje vztah této generace k dentální hygieně. Součástí teoretické části je definice marketingového výzkumu, stanovení …víceAbstract:
The goal of this bachelor's thesis is to find out how young people from the age of 19 to 29, also known as Generation Y, perceive the brand Curaprox. The theoretical part deals with the explanation of general terms like brand, brand elements, brand value and brand image. The following chapter characterises Generation Y and describes its relation to dental hygiene. Another section of the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučera, Dominik. Vnímání značky Curaprox generací Y. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum zaměřený na image prémiových značek
Nikola Šťastná -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Tereza Nohavcová -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
Lenka Matějková -
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podnikatelského subjektu
Kateřina Jandová -
Společenská odpovědnost firmy a její vliv na firemní image
Iveta Košárková