Jan BALÁŽ

Bakalářská práce

Diagnostika rychlostních schopností u chlapecké žákovské kategorie atletiky

The diagnostic of speed abilities of the athletes in the pupil´s category
Anotace:
Tato práce je zaměřena na diagnostiku výsledky sprintů žákovské kategorie ve věku 10 ? 15 let na trati 20 a 50m. V první teoretické části jsou informace o sprintu jako takovém, o důležitých pojmech, týkajících se této problematiky sprintu u dané kategorie a také je zde vysvětleno, na jakých faktorech je tento sportovní výkon závislý a čím také může být ovlivněn. Druhá část této práce je zaměřena na …více
Abstract:
This work is focused on the diagnosis results sprints youth category aged 10 to 15 years on route 20 and 50m. The first theoretical part about the sprint itself, the important concepts related to this issue in the sprint category, and it is explained, on what factors is the sports performance depends more and may also be affected. The second part of this work is focused on measurement and diagnostics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Identifikátor: 12839

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 5. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Roman Vala, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALÁŽ, Jan. Diagnostika rychlostních schopností u chlapecké žákovské kategorie atletiky. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 04. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / tělesná výchova - občanská výchova, Společný základ pro obory zaměřené na vzdělávání, Tělesná výchova se zaměřením na vzdělávání