Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich integrace do běžné základní školy – Bc. Tereza MALÍŠKOVÁ
Bc. Tereza MALÍŠKOVÁ
Diplomová práce
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich integrace do běžné základní školy
Pupils with special educational needs and their integration into ordinary primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžné základní školy. Teoretická část vychází z modelu, který představuje propojení integrace a edukace s hlavními aktéry integrace, kterými jsou učitel, asistent pedagoga a žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Na teoretickou část navazuje praktická část, která je věnována smíšenému výzkumu. Hlavním …víceAbstract:
This thesis is focused on the integration of pupils with special educational needs in ordinary primary school. The theoretical part is based on a model that represents the interconnection of integration and education with main actors of integration, which are teacher, assistant teacher and pupils with special educational needs. The theoretical part is followed by a practical part, which is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 6. 2013
Zveřejnit od: 12. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. René Szotkowski, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MALÍŠKOVÁ, Tereza. \textit{Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich integrace do běžné základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/11kys1/.
Jak správně citovat práci
MALÍŠKOVÁ, Tereza. Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich integrace do běžné základní školy. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.6.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 6. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy / Učitelství pedagogiky pro střední školy a vyšší odborné školy
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Diagnostika ve speciální pedagogice a školní speciální pedagog
Eliška PERNIKÁŘOVÁ -
Aspekty pozice asistenta pedagoga z pohledu asistentů pedagoga a dalších pedagogických pracovníků
Michaela Novotná -
Spolupráce asistenta pedagoga působícího na 1. stupni ZŠ s třídním učitelem (z pohledu asistenta pedagoga)
Radim Vrána -
Asistent pedagoga u žáka s mentálním postižením z pohledu spolužáků
Simona SEDLAČÍKOVÁ -
Popis spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga na 1. stupni základní školy
Veronika ŽÁKOVÁ -
Integrace informačních a komunikačních technologií jako součást edukace dětí v přípravných třídách základních škol.
Eva Diepoldová
Název
Vložil
Vloženo
Práva