Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti – Jan SLABÝ
Jan SLABÝ
Bakalářská práce
Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti
Business plan of the company on the basis of active marketing activity
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové aktivity spojené s obchodním plánem společnosti PBtisk, s.r.o. Teoretická a praktická část se v rámci bakalářské práce prolínají. Teoretická část obsahuje základní informace o společnosti a hlavní tendence, které ovlivňují knižní polygrafický průmysl. Praktická část popisuje finanční situaci společnosti, která je ilustrována pomocí vybraných poměrových ukazatelů …víceAbstract:
Bachelor thesis is focused on marketing activities associated with business plan of PBtisk, Ltd. The theoretical and the practical part of bachelor thesis overlap. The theoretical part contains basic information about the company and the main trends, which influence book printing industry. The practical part describes financial analysis of the company illustrated by selected financial indicators of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Januška, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLABÝ, Jan. Obchodní plán firmy na základě aktivní marketingové činnosti. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan: "Memories" Photo Studio
Egor Abakumov -
Financial Analysis of Business Plan
Forough Raoufiboroujeni -
Business plan for Lonicera
Anna Babicheva -
Case study of selected business plan development in the entertaiment industry
Lukáš Málek -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Systém regulace a dohledu se zaměřením na podíl obchodních bank na finančním trhu ve vybraných zemích světa a EU
Simona Klašková -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Hodnocení výkonnosti vybraných komerčních pojišťoven působících na českém pojistném trhu
Gabriela Tomková