Chování spotřebitele při nákupu vín v České republice – Jana Kalendovská
Jana Kalendovská
Bakalářská práce
Chování spotřebitele při nákupu vín v České republice
Consumer behavior when purchasing wine in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním při nákupu vín v České republice. V teoretické části je nejprve popsána historie vinařství a vinohradnictví na území České republiky. Následuje stručná charakteristika vinařských oblastí a podoblastí v České republice, dělení vín dle různých hledisek a popis vybraných typů lahví na víno. Zmíněno je i téma vína jako léku, které je v dnešní době …víceAbstract:
The bachelor thesis depicts consumer behavior when purchasing wine in the Czech Republic. In the beginning of the theoretical part there is described the history of viticulture and winemaking in the territory of the Czech Republic. The following parts include short characteristics of wine regions and subregions in the Czech Republic, types of wines according to various aspects and description of few …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Olga Regnerová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva